FARMHOUSE

private label

Συνολικός επανασχεδιασμός οπτικής επικοινωνίας για της εταιρεία ιδιωτικής ετικέτας Farmhouse της οικογένειας Ντριγκόγια. Το project βασίστηκε στη δημιουργία του νέου λογοτύπου: ένα μονόγραμμα που όχι μόνο περικλείει τα δύο συνθετικά της επωνυμίας σε ένα μοναδικό σύμβολο, αλλά τα ζωντανεύει και τα ανεμίζει στην τρίτη διάσταση. Το μονόγραμμα δραπετεύει από τον ξύλινο φράχτη του αγροκτήματος, εποπτεύει το καλλιεργημένο τοπίο και μπαίνει στα σπίτια μας, άλλοτε μεταμφιεσμένο, άλλοτε όχι. Όλες οι εφαρμογές της νέας εταιρικής ταυτότητας επικοινωνούν τον δυναμισμό και τη συνέπεια της οικογένειας Ντριγκόγια, ισχυροποιώντας τη θέση της εταιρείας στον χάρτη της παγκόσμιας αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Credits
Φωτογράφηση: Μιχάλης Κορώνης copyright ©

Total rebranding for the private label firm FARMHOUSE, a Ntrigkogias family company. The logo design served as the cornerstone of the project: a monogram which not only enclaves the two parts of the firm into a solid symbol, but implants life and waves them at the third dimension. Monogram escapes beyond the farm’s wooden fence, stands over the cultivated landscape and enters into our homes, occasionally disguised. All new applications communicate the Ntrigkogias family initiative and consistency, reinforcing firm’s thesis onto the map of the global market.

Credits
Photography: Michael Koronis copyright ©

FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE FARMHOUSE